My to perfekt life

Ibland kan livet verka faktisk lite för perifekt. ska jag erkänna så trivs jag just nu, alla slaggar och jag sitter här för mig själv och det nya året har redan börjat. och man tänker;P så hemsk mycket tankar om livet efter rimbo...
Jag menar ska jag bo i rimpan hela livet? jag tänker för mig själv och lyssnar på lite lugn pipor och tar en mästarens brygg bira  och känner att snusen ovanför min konstgjorda tand börjar ge sin verkan...

Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt tappat go^et till allt när det gäller tränning just nu, ska ju opera min axel om 3 månader.


/my self


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! ja, jag vet men det är inte så lätt :)

Juste.. du har ju blogg men du får nog ta och uppdatera lite oftare..!

2010-09-22 @ 16:19:36
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0