Hej allesammans dom få som orkar läsa min dåliga blogg

fredag
Var ju ett tag sen jag uppdatera så det ursäktar jag för, har haft så mycket att göra får jag skylla på!
Kom precis hem från hockey tränningen, riktigt slut i bena! I helgen så blev det mobergs bar, för fest hos putte har jag för mig attt vi hade sedan så kom frudds polare och hämta oss och sjussa in oss!
Blev tydligen med på några bilder där med som jag har skrivit att dom ska ta bort! men dom vägrar tydligen...
Iallafall så åkte vi hem till putte och hade lite efterfest!? jag fick ligga i bakluckan....

lördag
Vaknade vid 10.00 där och gick ner och tog en fika på ciccis, sen så tog jag och dc en liten powernap vid 17.00 och vaknade upp vid 21.00 igen och sedan så stack vi till playboys andereas och hade lite för fest där, vid 1 så gick vi ner till lokala puben men dom stängde ju 1! som tur var så hitta vi en efterfest, den varsådär...
Nu i allafalll ska jag ta det lungt ett tag för det har blivit lite mycket på senaste, men det är nog därför det inte varit några matcher! på söndag är det match borta mot hanson brothers!   Nu väntas tränning, jobb och skärpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0