Gästinlägg - Jollan

Klart att jag inte förstår mig på blogg men lyckas baxa mig in och göra ett såkallat "gästinlägg" på fredriks blogg.

ligger i soffan med benen upp på väggen och håret i en toffs mitt på skallen, grabbarna (Dc,frudd,putte och lennan) ska lira NHL 2009 och steka pannkakor! saken med att fixa pannkakor till en måltid är att alltid lägga i margarin i smeten så att dem inte fasnar i plattan när man langar i smeten, dock lyckas ingen lyssna på mig så tur att man inte är desperat hunrig.

från gårdagen är Wii ett fenomen jag helt klart beundrar!
att stå med en dosa i vardera hand och försöka slå så hårt man kan för att få in en riktig gänga och sedan upp med garden kan varit den nyttigaste uppfinningen, det kallar jag träningspass och dessutom ett bra sätt att bli av med agressioner, man blir bättre med 4 glas rötjut i blodet. rekomenderar detta varmt.

här är en (Klokren) och jag utalar detta utan ett ck för det är ända sättet jag kan förklara denna bild med ord
Enjoy.

för mycket alcoholhalt i blodet  en sval septembernatt 

puss och kram Jollan


Kommentarer
Postat av: Anonym

JOLLAN ÄR GRYM!

2008-10-09 @ 23:04:35
URL: http://rebeccamarialindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0