jätterolig*

tjena blocggen... lyssnar just nu på lynyard skynyrd - med låten whats your name?.. ska jag erkänna så svänger det riktigt bra!!!!! även fast man sitter helt själv, har precis haft efterfest, jeppe c och hans tjej var här nyss, acke och nån annan heppe som jag inte vet vem det är!!.. i allafall, alla säger att jag är skit dålig på att uppgradera min skit blogg så...
nu skriver jag...

senaste jag uppgraderade min blogg så såg ni nått fyllo som hängde på en galje, inge namn men det var micke som fintar som en gud..(enligt rykten som jag hört) punkt punkt punkt

Dom senate veckorna den helgen så har det faktiskt varit ganska lungt, har mest varit hemma för att man brutit ett revben på en borta match mot sala...
Jag iallafall har inga problem alls att vara hemma sjukskirven 2 veckor!!! vissa människor får ångest så fort dom inte gör nånting ju!!!! Allvaligt talat så tror jag faktiskt att jag skulle kunna vara på en öde ö helt jävla själv och må bra både psykiskt och fysigt, bara det finns mycket att klättra på, mycket berg och träd så ...

Det som ni inte visste om mig är:
Att jag är inresserad utav rymden som fan!! visste ni tex att planeten japetus är den enda av saturnus stora månar vars banplan inte följer plantens ringsystem??eller att ett dygn på Japetus är 79 gånger så långt som på jorden?


Det ni visste om mig:

Att jag är envis, snäll, och har min tycken...

Min Planering:
Bo i min 2a i rimbo i 1,5 år till, medans dom här 1.5 åren har gått så har jag varit i norge och jobbat, betalat min hyra och väntat på den rätta...Efter det som skaffar jag mig först en dotter (julia inge annat) sen kommer mitt andra barn(frugan väljer).... väntar tills jag blir 40, bygger en röd kåk och flytter in och livet flytter på...


Hockey..
Om lagen:

Roslagen:
Skön tränare, bra lag, lite för lite tuffare spelare eftersom skött är borta (denna spelare skadeade min axel med en liten putt på träning(extremt duktig)).. Den spelare som jag tror får ta sköttens plats är nog milestad med en bra axel.
Skapparn till det här laget är Fredda nilsson, en väldigt bra krigare på isen, kan snacka men absolut inte supa. Ge inte han för mycket dricka för då slockar han direkt (speciellt på båten tallink).. Mer personer som jag minns speciellt i omklädnings rummet är Jasse(brevbärarjävul) alltid roliga skämt! roligare person går inte hitta.. Wingerud som alltid klaga på all små skit och var irriterad helt i onödan på små skit så som tex, FAN vad sakta alla kör!?? (fan vad sen träningen är igen!, ska fan upp om 6 tim!. och så klart matte moberg, alltid glad, får man till ett riktigt skott eller ett riktigt bra uppvärmnings skott så skriker han alltid efter, Bra skott lennan!!!!! lycka till Roslagen Hc

Rimbo B: Har faktiskt ett bra lag på pappret enligt mig, fattar inte varför vi torskar mot dom sämsta och vinner mot dom bästa med samma lag!!?? Kanske dags att alla börjar träna nu?, kanske mer canada varv? så jävligt är det itne?, man somnar ju med gott samvete. Tycker om larsa som tränare absolut, bra att han kommer med nya övningar, går efter trännings närvaro.. Men att gå ner på 2 linor i 2 byten kanske ger en energi till resten utav laget som är bakfulla, sega osv, då kanske vi vaknar!? nått är ju fel eftersom det blir som det blir!
Hatar faktiskt rimbo if med  att man får pröjsa extra för att spela i ett sämre lag än A-laget, Sälja reselotter som man inte enns vinner på!, Det ändå som är bra är att man lär sig att slipa sina egna skridskor....

Forsättning följer.
jadu.
kanske blir om ett halv år igen



Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är rutten

2008-12-10 @ 13:11:30
Postat av: Sandra Stenhag

Fredrik Lennflod.

Du är för go du!!! =)

Hoppas att vi ses snart!!

2009-03-16 @ 02:05:44
URL: http://speccciell.blogg.se/
Postat av: Janina

Hoppas du hittar din dröm brud och får en Julia och inte en Romeo..

2009-05-20 @ 15:50:23
URL: http://petitsuedois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0