hejsan svejsan

Nu så nu börjar man må mycket bättre, nu har jag fått i mig mat och druckit mycket vatten, söndas ångesten börjar gå ur en och snart är det onsdag och då är det fest igen, haha...  Imorn så ska jag åka till ikea och köpa soffbord och tv-bänk, kommer säkert köpa svarta saker som vanligt, tråkig som man är=) lite tränning måste jag också hinna med..Just det! sen ska mamma komma och lära mig hur tvätt maskinen fungerar! Mycket ansvar när man är vuxen.
Ett jätte snäll tjej kompis ringde mig nyss och sa att det var kul att jag skaffat blogg, sandra stenhag heter hon och är jätte fin och snäll, alltid lika omtänksam och bryr sig. Just nu så sitter jag och dricker te och kollar på en film med dolfh lundgren, han är så grym alltså, tänk bara om han kunde tatuera in en sjärna som sitter mellan bröstet och axeln, då skulle han vara sjukt lik hägerström! HAHA.. här är en bild på mig så dom få som läser min blogg ska få se vem jag är. Starta en blogg mest för att det är roligt och se den om 50 år kanske?

Kommentarer
Postat av: Thilda

inte visste jag att du var en "dagboksinläggskille":P hehe kram Thilda

2008-07-16 @ 20:59:06
URL: http://thildaf.blogg.se/
Postat av: Putte

mer en "veckoinläggskille" verkar det som!:D

2008-07-17 @ 17:59:49
Postat av: denise

hahha lik hägerström :D tänk om det fanns fler som honom

2008-08-02 @ 00:35:31
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: Simona

herreguud va snygg du är!

2010-05-02 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0