Fredag!!!

veckan så har jag fixat mycket hemma, är snart klart tror jag, har fått mycket beröm om att jag har fint och prydligt, just nu så sitter jag och hinkar i mig bira med frudd, alla andra i första femman bangar ju och åker till öland och har jour tex... Man börjar undra varför just jag jämt ska vara given i första femman, dc så klart är också ganska bra på det, även fast han har semester vecka 36 och 37 då absolut inga andra har semester så ställer han upp nån onsdag ialalfall, stakt jobbat kompis... Mycket åka iväg blir det nästa vecka ialalfall! Ska till dalarna och åka båt och ha den allmänt skönt där och sen nästa vecka på torsdag så åker jag på nån festival på åland. Ikväll så blir det dimman iallafall, hoppas det kommer trevliga människor dit.
Har en cross yamaha 250 av års modell 1998 till salu om nån vill köpa, 15000 vill jag ha för den..... RING Mig på 0735040995 för mer info. nej nu ska jag åka och käka gott!!!      kramjag och frudd

Kommentarer
Postat av: Putte

Framme i Gesundanu om 5 min! heppåre!

2008-07-21 @ 21:56:36
Postat av: Felicia

oohoooh hur sexy är inte du då.... mmm like it nu har jag ditt nummer jag hör av mig....

//love your body

2008-09-17 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0