Kul grej

STEG 1
Namn: Fredrik
Födelsedatum:  860520
Ögonfärg: grön/bruna
Hårfärg: brunt
Längd: 170,3
Vänster/högerhänt: Höger
Stjärntecken: oxen
Kär: kär och kär vet jag inte

STEG 2
Skor som du bar idag: dyra snickar skor och ett par bad tofflor..
Dina svagheter: ?
Rädsla: Småkryp
Målsättning: Bygga eget hos som är i topp skick och kunna sköta min egen tvätt

STEG 3
Första tanken när du vaknade: Vilken härlig skön jobbar dag som väntar
STEG 4
Pepsi eller CocaCola: Cola
Mcdonalds eller Burger King: Burger king
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du: I rätt sällskap, JA!
Sjunger du:
Ja, mycket
Duschar du varje dag: Nej
Gillar du skolan: Gillade skolan
Tror du på dig själv: Ja
Kommer du överens med din mamma: Ja
Kommer du överens med din pappa: Ja
STEG 6
Har du under den senaste månaden
Drucikt alkohol: Ja
Rökt: ett bloss kanske
Shoppat: Ja!
Bakat: Nej
Stulit något: Ja

STEG 7
Däckat eller varit jättefull: Däckar alldrig men extreamt full är jag bra på
Blivit kallad hora: Nej
Blivit nerslagen: Nej

STEG 8
I framtiden
Namn på barn: kille:
Får tjejen välja tjej:Julia och inget annat!
Hur vill du dö: snabbt och högt
Vad vill du bli när du blir gammal: miljonär vill alla bli men jag säger lyklig där

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:  Dom flesta
Antal piercings: naveln (hade)
Antal taturingar: 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen: några
Antal saker jag ångrar:  Många

STEG 10
Vad ska du göra i sommar: 
den är ju slut nu :(
Vad ska du göra i vinter: Spela hockey
När tar du studenten: Har redan tagit den, 2005
Vad gör du efter gymnasiet: jobbar som jag gör nu och 50 år till
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: Självklart, om jag hittar en drömbrud som är stenrik nånstans så klart
Vad händer i helgen: Ska till stan till josefin och festa i stan med 5 femman.
Vad vill du göra just nu: hoppa högt ifrån nånstans och göra ett svandyk

STEG 11
Vill du ha pojkvän?
Nej
Vad tittar du på först hos killar:  vore jag homo så skulle jag valt kroppen
Vad är sexigast hos en kille:               =II=                =II=                    =II=           och tänderna
Vilka av dina kompisar kommer hitta kille först: Freddy
Vem är den perversaste person du känner: DC.
Hur gammal är din yngsta kusin: 5 kanske
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: Morsans hy och farsans mörka röst!
Bästa sommaren i ditt liv:  1986 då jag föddes

Kommentarer
Postat av: LINDA

ett bloss på en cigg lennan? haha du har rökt flera cigg med mig :p ÄRLIGHET VARAR LÄNGST ;)

2008-08-28 @ 15:20:51
URL: http://finest.se/smillas
Postat av: fredrik

men hallå, det står ju.... Den senaste månaden!!!!

2008-08-28 @ 16:26:27
Postat av: LINDA

mehh åååå :P då ber jag väl om ursäkt då :p

2008-08-28 @ 17:29:42
URL: http://finest.se/smillas
Postat av: Anonym

upptadera!!!!

2008-09-09 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0