ÅLAND

På fredagen så blev det en ganska vanlig fest kväll det blev mobergsbar som gällde, tyvärr så kom man inte in pga att man druckit lite för mycket tydligen! Men jag hade kul utanför istället...efter det så åkte jag hem och vi var på nån efterfest sen så gick jag hem och sov!
Sen så ringer telefonen klockan 10.00 på morgonen elelr nått, Då visar det säg att man lovat jossan och malin att följa med till åland!
Så jag ringde dc och han cyklade ner till rimbo (6km) så vi kunde åka med till åland 12.15 bussen från rimbo..
Iallafall så hade jag skit kul iallafall! kom åter hem till rimbo vid 22.00 då vi var på kräftskiva hos nån som putte känner! kul där med...


Kommentarer
Postat av: jossan

aa, galet de där! likförbannat hade vi kul

2008-08-24 @ 23:43:23
Postat av: Malin

haha sjukt jävla skoj!

Barn å grejjer ;)

2008-08-25 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0